onsdag 9 april 2014

Vinn biljetter till Krakel & Spektakel-mässan för hela familjen! 26-27 april! Massa roligt, kul, spännande och intressant!



Det här är ett lite gladare inlägg än det förra om BVC-besöket. Mycket gladare! FÖR NU ÄR DET SÅ NÄRA! TADA: Krakel & Spektakel-mässan i Halmstad! Wiiiioooooooowiiiiioooooowiiiiooooo (som Ebba säger när hon blir extra glad)! Jag har två biljetter att tävla ut som ger dig gratis inträde till någon av dagarna. Det komemr finnas dyngmånga utställare på plats, kolla in listan här: http://krakelochspektakel.se/utstallare/ 
 Jag älskar mässor! Att strosa runt och titta på utbudet, inspireras, lära sig och samla på intryck och vänner. Ungarna kan roa sig med skattjakt med pax och jag ser VERKLIGEN framemot Erik Ståhls föreläsning. Standup är alltid kul, speciellt när det är med kvinnor, och Therese McDonald kommer standupa för publiken. Och så kommer "Fnulan" debutera! Ses vi där? Hoppas det! Vill du ha chansen att vinna en biljett till mässan så vill jag att du svarar på följande fråga: Krakel & Spektakel åker på turne! Hur många sstäder kommer besökas under turnén? Maila ditt svar till johanna_zachhau@hotmail.com Tävlingen pågår till och med söndagen den 13 april. Vinnarna publiceras här i bloggen och blir uppskrivna på VIP-listan och går in gratis på mässan. Jag vet att du vill gå! http://krakelochspektakel.se/

Facebook? Sök på krakel och spektakel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejhejhallå! Skriv något kul/snällt. Så blir jag glad.